duminică, 25 martie 2018

Viață de trabantist. Florin Chilian


EXCLUSIV | Viață de trabantist. Florin Chilian vorbește în premieră despre mașina care i-a marcat viața, chiar dacă l-a transformat în ciuca miștourilor

 de Florian Gheorghe 18 Feb. 2016 




”Momit” de capitalism să se obișnuiască cu confortul maxim pe care ți-l conferă o limuzină, oricât de mult își iubește Audi-ul, Florin Chilian moare de dorul Trabantului său, prima lui investiție din viața de artist. În ciuda miștourilor și bancurilor a fost mașina unde a mâncat, iubit, compus multe cântece și care i-a fost casă o lungă perioadă.




”Iubi”, primul său success, i-a deschis calea spre ”bogăție”, și-a luat o garsonieră din care mai are spațiu disponibil 16 mp din 25 efectivi și mașina. Un Trabant 601 combi care a devenit celebru ca muzica sa și după care oftează des. ”Trăbănțelul meu…Era mai cunoscut decât mine. L-am facut cadou unui om tare drag, domnul Marian Bărbulescu, vecin de curte, care era pasionat de Trabant. Din păcate domnul profesor s-a prăpădit acum o vreme. El mă scotea din cele mai rele situații. Mă bucura însa gândul că a apucat să se bucure de mașină câțiva ani”, povestește Chilian despre vehiculul care i-a fost o vreme și casă. ”Prietenul meu, fost clăpar în formația Parlament m-a luat să stau cu el pentru că dormeam în Trabant și venise iarna. Garsoniera am închiriat-o să fac bani pentru album”.
A inventat ”pana artistului”

Florin își aduce aminte și de clasica ”pană a prostului” căreia i-a dat noi sensuri. ”Eu am inventat sintagma “Pana artistului”, că prost nu eram, doar că mereu ramâneam fără benzină. Marian, vecinul, avea mereu pregatit un bidon de 5 litri de benzina gata făcută cu amestec de ulei și indifererent de ora din zi sau noapte venea să mă salveze”. Pare greu de crezut, însă chiar și un Trabant a fost spart! ”Mi-au furat lucrurile însă le-am recuperat cu mult tupeu și fără ajutorul poliției”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu