duminică, 25 martie 2018

“A revenit moda oamenilor urâţi”

Florin Chilian - Angro 12,7 lei fix!
Autor: Dana Andronie 12 Dec 2013 - 00:02

Detestă bunele intenţii exprimate în gesturi şi vorbe fade, seci

“A revenit moda oamenilor urâţi”
Preferă să fie un om viu.
Îşi poate permite să greşească. Îşi cere iertare atunci când o ia razna. Şi o cam ia, “pentru că starea de echilibru o afli când ştii care-s extremele”.

Preferă să-i spună prostului că-i prost, “netalentatului că-i de căcat, nu să încerc disperat să pup în cur un imbecil care nu merge la closet niciodată pentru că e sub demnitatea lui”. Spune tot ceea ce gândeşte. Şi pentru acest lucru, nu puţini sunt cei care nu-l “înghit”. Dar el este “Iubi” cu “Zece întâmplări ciudate şi-o minune...”.


“Am spus mereu, citându-l pe Huxley că «lenea este atributul oamenilor cu valoare» şi că o cam cultiv, nu că sufăr din cauza asta... Sunt în studio cu două albume simultan şi deodată: «Pre@clasicul»şi «Plânsurâsu». Acu’ că tot mă apucai de treabă vreau să intru şi cu «Abuz sau Raiuri de iad» că tot e gata şi ăsta. Vor fi trei albume la care am să lucrez în acelaşi timp, că tot am scăpat de operaţiile de la mâna stângă. Când vor fi gata, însă, nu ştiu. Undeva la anul şi, da, sigur că va fi şi un concert de lansare.”

Ce valoare are acum Florin Chilian, la 45 de ani? Iată ce ne-a răspuns: “Angro 12,7 lei fix!
Dacă aş cumpăra toate elementele din care sunt format, de la carbon până la calciu, valoarea mea chimică este fix 12,7 lei. În rest, habar n-am. La detalii, voi ar trebui să-mi spuneţi”.

Ce detestă “Iubi”? În primul că este condiţionat de el însuşi să se ţină mereu de cuvânt, să-şi respecte până la absurd deciziile, chiar dacă de cele mai multe ori aceste decizii merg chiar împotriva sa. Însă lucrează cu el şi “e foarte posibil să o iau razna şi să pun foarte curând lucrurile la punct. M-am cam săturat de imbecili. Suficient este îndeajuns întotdeauna!”.

Mai destestă politeţea. “Prefer să mă joc tot timpul cu verbele, cu emoţiile, cu instinctele. Nu vreau să-mi treacă viaţa pe lângă mine făcând frumos şi gigea înconjurat de morţi animaţi. Detest bunele intenţii exprimate în gesturi şi vorbe fade, seci, impersonale pline de băloşenia unei aşa-zise bune creşteri, şi nu în fapte. Din nefericire, a revenit moda oamenilor urâţi, imorali, dar plini de politeţuri reci redate perfect în ochi de peşte fiert. În spatele lor zace doar abisul prostiei nemărginite şi uscăciunea unor suflete născute moarte”.

A încercat cineva să-i fure timpul vieţii? Se pare că nu... “Am un mare noroc cu oamenii din jurul meu, cu prietenii. Nu sunt cunoscut ca un om îngăduitor cu proştii sau cu târfele de oameni. Îi ard de nu se văd, aşa că pe cât posibil încerc să nu las să mi se întâmple aşa ceva şi de cele mai multe ori îmi iese!” .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu