joi, 29 martie 2018

Florin Chilian - Nu mai beau! / Arr. For Strings Quartet

Uuuu mai beau! :)
Muzică: Florin Chilian  Versuri: Florin Chilian

Nu mai beau că te văd frumoasă
Nu mai beau că te iau acasă
Nu mai beau că mă doare capu’
Nu mai beau că-l visez pă tac-tu’

Nu mai beau, la ficat nu-i bine
Nu mai beau că profiţi de mine
Nu mai beau că te văd în raze
Nu mai beau că provoacă gaze

Nu mai beau




Făptură gingaşă, nu mai beau
Făptură divină, nu mai beau

Nu mai beau că să bei nu-i bine
Nu mai beau că te muţi la mine
Nu mai beau că-mi leşină mersul
Nu mai beau că te văd: Eşti stresul! Nu mai beau!

Rup filozofia
Nu mai beau că-ți traduc chimia
Nu mai beau că semeni cu mă-ta, eşti la fel de acră
Nu mai beau! Mă-ta nu e mă-ta, mă-ta-i transformată, upgradată-n soacră

Făptură gingaşă, nu mai beau
Făptură divină, nu mai beau

Nu mai beau ştiu că nu e bine
Nu mai beau că mă văd cu mine

Nu mai beau că polemizez amical cu Pleşu
Nu mai beau că-mi sucombă preşul
Nu mai beau că mi-e frig la mine
Nu mai beau, mă-mbăt de cuvinte

Nu mai beau


Nu mai beau dar mi-e dor de ea

Făptură gingaşă
Nu mai beau
Făptură divină,
Nu mai beau: Băutura-i rea!

Nu mai beau, făptură gingaşă
Făptură divină nu mai beau

Făptură gingaşă, nu mai beau

Nu mai beau
Făptură divină nu mai beau
Nu mai beau

Florin Chilian - PreClassic - Q Concept! - New preclassical - Chamber Pop music 



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu