vineri, 16 martie 2018

Un concert care, in mod normal, nu ar fi trebuit sa fie - Epicentru Suceava

Febra, o punga de medicamente luate de ii era teama farmacistei sa-mi mai dea, la un pas de perfuzii, dar...
https://youtu.be/-XYPCXI6GHI

Un concert care, in mod normal, nu ar fi trebuit sa existe din cauza unei raceli cumplite.
Practic nu aveam voce absolut deloc fiind extrem de ragusit. Prima mea optiune a fost sa anulez acest concert reprogramandu-l pentru o data ulterioara, insa la insistentele gazdelor din acest loc minunat am decis impreuna sa incercam iar acolo unde eu nu puteam canta, sa cante ei cu publicul.
Uite asa la insistentele lui Tudor, gazda mea din Epicentru nu numai ca nu s-a anulat acest concet ci a devenit de acum, o amintire extrem de draga sufletului meu pentru care raman recunoscator o viata intreaga.




Au fost imperios necesare multe sodo-uri facute de Sergiu si cateva pahare de palinca fiarta cu piper si miere, pe langa nelipsitul Carlsberg la care s-a adaugat si ceva vodka - lucu pe care NU il recomand nimanui! - doar pentru ca sa pot vorbi atat cat am putut pentru ca despre cantat chiar nu am putut canta dupa cum va dati si voi seama ascultand cele ce urmeaza.
Multumesc EPICENTRU! Multumesc Tudor si multumesc Sergiu si lui Pufulet de la sunet! :)




PS
Nu am sa inteleg nicioda care este rostul "efortului" unora. Macar de ar fi ascultat ce am spus inainte de a incepe concertul sau sa fi citit ce am scris in descrierea videoclipului... Sigur acasa nu pot vorbi si doamna - daca exista - are mare dreptate sa nu-i permita luxul unei pareri. ;)
Cred ca acesti de sine bagatori in seama sunt doar de compatimit, sincer.


DINU EDUARD MADALIN
a iesit mai rau...nu credeam sa ajung vreodata sa prefer playback ul ar auzin raguselile astea mi am schimbat parerea     
Florin Chilian
Asa este. Ai mare dreptate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu