miercuri, 28 martie 2018

Facebook pizza-service!

    – Alo ! Giovanni pizza-service?
    – Nu! noi suntem Google pizza-service!
    – Ah scuzati, am gresit numarul.
    – Alo ! Giovanni pizza-service?
    – Nu ati gresit, noi suntem si Facebook pizza-service! Am cumparat numarul.
    – Ah, atunci a...s dori….
    – Poate ca de obicei?
    – Cunoasteti preferintele mele?
    – Conform ultimelor 12 comenzi înregistrate, ati comandat pizza cu rosii, mozzarella si salam.
    – OK! asta doresc si acum.
    – Pot sa va recomand de aceasta data pizza cu salata, legume si rosii uscate?
    – Nu! ….urasc legumele!
    – Dar valoarea colesterolului la dvs. este foarte ridicata!
    – De unde stiti asta?


    – Din fisa dvs. de sanatate. Avem rezultatele probelor de sânge din ultimii 7 ani.
    – Ok! Dar eu nu doresc aceasta pizza! Si de fapt am luat medicamente pentru scaderea colesterolului!
    – Nu ati luat permanent medicamentele! Acum 4 luni ati cumparat o cutie cu 30 pastile la o farmacie online. De atunci nimic…
    – Am mai cumparat si de la o alta farmacie!
    – Dar pe cartea de credit nu figureaza nicio plata facuta la o farmacie!
    – Am platit cash!
    – Conform contului dv. nu ati scos banii necesari!
    – Am si alte surse de bani !
    – Aceasta nu reiese din declaratia dv. de venituri! Înseamna ca aveti venituri nedeclarate! Va trebui sa anuntam fiscul.

    – M-am saturat de Google, Facebook, Twitter si altii. Am sa ma mut pe o insula fara Internet, fara telefon si unde nu ma poate spiona nimeni!!
    – Da, va inteleg, dar trebuie sa va reinnoiti pasaportul, caci este expirat de 5 luni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu