vineri, 28 octombrie 2022

Florin Chilian - Porunca VIII - Să nu furi!

Stiu cu siguranta ca nu exista inca pe lumea asta o definitie mai buna a acestui verb, asa cum nu exista o explicatie mai cuprinzatoare, dar si mai limitativa in acelas timp a adevaratelor lui sensuri in ceea ce priveste raporturile interumane.
Porunca VIII - Să nu furi!
Muzica si text Florin Chilian - Live 17 Februarie 2007

Nu vreau să te fur,
Vreau numai să te întâlnesc
Undeva la mijloc
Dragostea mea, un loc să găsesc

Nu vreau să te furi
Vreau doar să nu te amăgeşti
Undeva la mijloc
Între tine si tu, în lumina din inima ta priveşti

Nu vreau să mă furi
Vreau să te laşi să-ţi dăruiesc
Undeva la mijloc
În seninul din privirea ta să ameţesc

Nu vreau să ne furi
Vreau numai să ne întâlneşti
Undeva la mijloc
În visul din lumea pe care doar în gînd o regăseşti

Nu vreau să mă furi
Nu vreau să te fur
Nu vreau să ne furi
Nu vreau să te fur

Vreau numai să mă risipeşti
Undeva la mijloc
Între tot ce eşti tu şi tot ce-ţi doreşti
Nu vreau să te furi
Vreau doar să nu te rătăceşti
Undeva la mijloc
Între tot ce-ai pierdut şi tot ce nu găseşti

Nu vreau să mă furi
Vreau numai să mă linisteşti
Undeva la mijloc
Între tot ce sunt eu şi tot ce-mi lipseşti

Nu vreau să ne furi
Vreau numai să ne ocroteşti
Undeva la mijloc
Între tot ce nu-ţi spun şi tot ce gândeşti

Nu vreau să mă furi
Să te fur nu vreau
Nu vreau să ne furi
Nu vreau să te furi
Nu vreau să te fur,
Să ne furi nu vreau
Nu vreau să te fur,
Nu vreau să ne furi
Nu vreau să te fur,
Să ne furi nu vreau
Nu vreau să ne furi



#florinchilian #zece #muzica #chilian #cantec #folk  #melodie #rock #pop

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu