vineri, 21 octombrie 2022

Florin Chilian - Cântecu' lu' Tănase

Offf,,,
S-a prapadit Sile...
Prietenul meu din copilarie alaturi de care reuseam sa gasesc prin Bucuresti oriunde se faceau mai intai fructele care apareau prin parcuri, prin gradini sa avem de sa mancam...
Mai mertgeam si la furat, asa ca in copilarie, pepeni, lapte de la alimentara, paine, carnati de pe la oameni....
Talentul lui de a face bani din orice si in orice situatie a facut sa avem ce manca atunci cand lumea normala, familia erau doar lozinci.
Bantuiam orasul asta si pe deasupra si pe dedesubt pentru a supravietui. Am cantat prin tramvaie, prin metrou si pe la casele oamenilor cu Sile pentru a strange ceva banuti pentru haine mai groase de iarna...
Ne-a purtat viata pe drumuri diferite dar...
Multe amintiri...
De la fratele lui Marcel am invatat sa cant la chitara, cu Vali, un alt frate de-al lui mai mergeam prin munti cu cortul alaturi de Radu

Nu sint poet, niciodata nu am fost, doar un povestitor al intamplarilor pe care mi le-a scos viata in fata.

Cantecul asta este povestea vietii mele 1/1...
Ramas bun "frate Sile!"

Lasă, frate Sile,
le-arătăm noi vile...
Paralele, paralele,
paralele, între ele, hei

Mama - nu m-a vrut la şcoală
zicea că-i vreo boală
să nu ia şi ea ceva

Fata - mă visa cu bani
a sperat un an
şi-a fugit prin geam...

Mama - mă visa strungar
poate măcelar
măcar ospătar...

Lumea - îmi spunea că pot
să mă ling pe bot
n-o să pup compot...

Lasă, băi Tănase
le-arătăm noi case
Paralele, paralele,
paralele, paralele

Lasă, frate Sile,
le-arătăm noi vile...
Paralele, paralele,
paralele, între ele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu