duminică, 15 aprilie 2018

Canabis in scop medicinal in Romania - Semneaza petitia!

"Bunā dimineata, prieteni! Îmi încep ziua cu gîndul cātre ai mei pe care-i am doar acolo Sus, dar si cu speranta ce se îndreaptā cātre voi. Mi-am pierdut pārintii si pe sora mea cea mare, Doncuta, din cauza cancerului. Fiecare dintre noi avem rude sau prieteni ce se luptā cu boala asta. Mi-as fi dorit sā am mult mai multe optiuni si posibilitāti de tratament pentru ei. Existā în lume diverse tratamente. Unul dintre acestea este cel cu canabis medicinal. Legea noastrā nu e deschisā la asa ceva, dar noi putem influenta. Puterea noastra e mare. Alāturi de prietenul meu, Leo Iorga, sustin campania canabis în scop medicinal în Romania. Sustineti si voi aceastā campanie, stā în puterea noastra sa facem ceva bun. Sunt multi cei care sufera, sunt multi cei care au nevoie de sperantā. Daca stā în puterea noastrā sā-i ajutām, sā le fim alaturi haideti sā facem ceva. Avem nevoie de 100.000 de semnāturi. Fii om! Fii bun! Semneazā si tu petitia. Multumesc mult, dragilor!" Zoia Alecu

Canabis in scop medicinal in Romania - Semneaza petitia!
https://www.petitieonline.com/canabis_in_scop_medicinal_in_romania

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu