miercuri, 17 aprilie 2019

Florin Chilian - Ceapa vieții mele

Tango! :)

Ceapa vieții mele



Mi-am luat support divin

Nu se mai putea, se cere

Să-mi țina rece paharul

Când îmi cântă lăutarul



Ea şi-a luat casă la curte

Şi un fraier să o mute

Împărțim la doi necazul

Până ieri nu a fost cazul



S-au scumpit banii femeie, au ajuns ca apa

Tu eşti ceapa vieții mele, plâng şi eu ca tata

Plâng cu vorbe, şi suspine, te dezbraci iar lângă mine

Dar ce rece e paharul cand îmi cântă lăutarul



Nu mai da femeie-n câine

Că murim de foame mâine

Nu mai bate câinele

Că goneşti fripturile



E viața rea ca tirbuşonul

Când nu e gheață, scade tonul

Dar te iubesc cu foc

Cum se iubeşte sticla-n dop



Tu eşti ceapa vieții mele



Album: PlânSuRâsul






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu