miercuri, 5 iunie 2019

Atat de frumoasa… A fiecaruia dintre voi.

Atat de frumoasa… A fiecaruia dintre voi.



Atat de frumoasa… A fiecaruia dintre voi.

 Florin Chilian/  iunie 5, 2019/  BlogDiscografieMuzicaStiri/  0 comments
Florin Chilian Viva
Florin Chilian Viva
Frumos, frumoasa, o notiune care cu siguranta reprezinta ceva, altceva pentru fiecare dintre noi.
Pentru ca piesa mea Atat de frumoasa, in variata ei live este foarte ceruta pe toate mediile, am facut  o varianta de studio a acesteia, mai putin lunga si poate mai comerciala.
Cum nu stiu daca va ajuge sa razbata prin marea mai putin muzicala de uniforme audio la radiourile din Romania am hotarat:
Va lansez o provocare, va invit  si va las pe voi sa definiti frumosul, frumoasa, minunea din viata voastra fie ca aceasta minune este un copil, iubita, mama, sotul prietena sau ori ce altceva.
Pentru ca, din pacate deocamdata site-ul meu nu poate incarca fisiere mai mari de 2mb si nu nu am gasit inca o rezolvare a acestei probleme, cu scuzele de rigoare va invit sa descarcati piesa de pe site-ul CD Baby, sa faceti un videoclip si sa mi-l trimiteti pe adresa florinchilian@yahoo.com pentru a-l incarca chiar eu pe canalul meu de You Tube sau sa-l incarcati voi insiva pe YouTube daca aveti un canal.
Cel mai frumos montaj va castiga macar o invitatie dubla la concertul meu din Bucuresti din 14 decembrie, concert unde voi lansa cred un ultim album in varianta lui fizica, album care se numeste PlanSuRasul
Din pacate in ciuda tuturor eforturilor diviziei mele IT piesa vad ca nu se poate descarca la liber de pe site desi am reusit sa o incarc la o dimensiune foarte buna in cele din urma, depasind limita de 2MB impusa de site.
Piesa se poate descarca contra cost de aici:
CD Baby ♫ Florin Chilian. Atat de frumoasa – Radio edit Listen @cdbaby http://bit.ly/2IgjRHq
Acesta este mesajul primit de la site-ul meu cand incerc sa incarc o varianta cata de cat calitativa a piesei.
Fireste ca pot incerca sa fac o varianta de pana in 2 MB a piesei insa calitatea audio ar avea prea mult de suferit.
"Atat de frumoasa-MP3 Streaming.mp3Atat de frumoasa-MP3 Streaming.mp3 depășește limita maximă de încărcare pentru acest sit. Dimensiune maximă pentru fișier la încărcare: 2 MB."
Cu drag, spor la treaba si succes!
Florin Chilian
PS
In cele din urma am reusit!
Piesa Atat de frumoasa in varianta radio edit la o dimensiune buna poate fi descarcata de aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu