vineri, 29 iunie 2018

Florin Chilian - Întoarce-te când dorm

Întoarce-te când dorm

Muzică: Florin Chilian
Versuri: Florin Chilian

Întind mâna, nu mai eşti aici
Voci din urmă-mi spun
N-ai de ce să te ridici, ea nu-i aici

Intră-n sistem, vino haide intră
Închid ochii mă întorc în vis

Lumea nu e, nu-i aşa cum a promis
Mă-ntorc la tine-n vis
Vino-n sistem, vino haide intră
Fii cu mine fii atunci când mă trezesc
N-am curaj de unul singur să păşesc

Întoarce-te în somn
Întoarce-te când dorm

Întoarce-te în somn
Întoarce-te când dorm

Vino-n sistem, vino haide intră
Vino-n sistem
Fără chipuri sunt doar un costum
Pune-ţi zgarda
Eşti deja pe drumul bun

Vino-n sistem, vino haide intră
Gesturi false par sofisticaţi
Gol în minte, gol în suflet, gol în ochii
Goi ciudaţi, eşti în sistem.

Vino-n sistem, vino haide intră
Fii cu mine, fii atunci cînd mă trezesc
N-am curaj de unul singur să păşesc

Întoarce-te în somn
Întoarce-te când dorm

Întoarce-te în somn
Întoarce-te când dorm

Vino haide intră
Vino haide intră, în sistem
Vino haide intră

Fără vise n-ai neîmpliniri
N-ai speranţe, n-ai dezamăgiri, nu n-ai
Eşti în sistem

Vino-n sistem, vino haide intră
Băi legumă, nu te revolta
Ce idei, ce gânduri, stai cuminte, stai în banca ta

Eşti în sistem

Vino-n sistem, vino haide intră
Fii cu mine, fii atunci cînd mă trezesc
N-am curaj de unul singur să păşesc

Întoarce-te în somn
Întoarce-te când dorm

Întoarce-te în somn
Întoarce-te când dorm

Întoarce-te în somn
Întoarce-te când dorm

Haide intră

Întoarce-te în somn
Întoarce-te când dorm

Album: Iubi (Interfață la realitate) 2001 Muzică: Florin Chilian
Versuri: Florin Chilian


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu